Troška organizačního čtení pro všechny...
Pro nadcházející sezónu, ve které máme 2 mužská, 4 ženská družstva a 1 družstvo mini-žákyň, musí proběhnout některé organizační změny. Po dlouholeté, neúnavné a neocenitelné práci pro dolnopočernický basket si Aleš bere zaslouženou trochu volna a je na nás všech, abychom nahradili jeho čas věnovaný zejména technickému zajištění chodu sezóny.
Pro nadcházející sezónu bych rád navrhnul nový model spolupráce, kde práce bude rozdělena mezi více lidí a nároků na jednotlivce tak ubyde. Chtěl bych osobně zaštítit všechny úkoly a spolupracovat s jednotlivými zástupci (dobrovolníky) z družstev v průběhu celé sezóny. Co je potřeba vůbec pro chod sezóny?
- Podání přihlášek do soutěží - hotovo ;-)
- Zajištění soupisky.
- Výběr příspěvků.
- Zajištění domácích zápasů - vyplacení rozhodčích a stolku.
- Po každém zápase spočítání statistik a zadání do systému.
- Další operativní úkoly - odhlášení haly v případě neuskutečnění tréninku, ohlídání pražského poháru mužů pro SDPA, a další...
Má osobní představa je, že za každý tým bude jmenována jedna konkrétní osoba (dobrovolník), který bude mít daný tým na starosti, to neznamená, že bude muset všechnu práci dělat sám, jen ji prostě zajistí a pohlídá. Ono úplně stačí když kdokoliv spočítá po zápase statistiky družstva a další člověk je večer naťuká do počítače ;-)
Byl bych moc rád, kdyby se mi přihlásili nějací dobrovolníci sami. Ale hned tento nebo příští týden oslovím jednotlivá družstva s otázkou zajištění chodu sezóny po technické stránce. Nebojte, práce není složitá, jen už je jí na jednoho člověka holt moc...
Díky moc za pomoc
Zveřejněno 05.09.2011 uživatelem
vlada